Rezerwacje

Jak dokonać rezerwacji?

Możesz zarezerwować online, wysyłać wiadomości e-mail lub zadzwonić do nas pod numer telefonu 578 120 020.

Czy dostanę potwierdzenie rezerwacji?

Tak, każda rezerwacja jest potwierdzana telefonicznie, lub e-mail, lub SMS.

Jak dokonać rezerwacji?

Możesz zarezerwować online, wysłać wiadomość e-mail lub zadzwonić do nas pod numer telefonu +48 578 120 020.

Czy dostanę potwierdzenie rezerwacji?

Tak, każda dokonana rezerwacja jest weryfikowana i potwierdzana telefonicznie, lub e-mail, lub SMS.

Płatności i opłaty

Jaką metodę płatności akceptujecie?

Akceptujemy zarówno gotówkę, karty kredytowe jak i przedpłatę na konto bankowe.

Kiedy płacę za przejazd?

Płatność następuje po zakończeniu kursu lub w formie przedpłata na konto po dokonaniu rezerwacji przejazdu. W przypadku przedpłaty, kurs może się odbyć gdyż płatność zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym.

Czy wystawiacie rachunek za przejazd?

Tak, na życzenie wystawiamy rachunek, za każdy przejazd otrzymujesz paragon.

Czy są naliczane dodatkowe opłat gdy lot się spóźnia?

Nie.

Czy podane w cenniku koszty przejazdu zawierają inne dodatkowe opłaty?

Nie. Podane ceny zawierają wszystkie niezbędne opłaty za przejazd.

Przejazdy

Czy mogę zamówić przejazd do innego miejsca niż w podanych w cennikach na Waszej stronie?

Tak. Podane na naszej stronie miejsca przejazdu najczęściej wybieranymi. Realizujemy dowolne przejazdy do wybranych przez Ciebie miejsc docelowych.

Czy mogę zarezerwować przejazd z domu na lotnisko, czy też do innego miejsca docelowego?

Tak. Realizujemy wszelkie przewozy osób z punktu do punktu.

Odbiory i oczekiwanie

Gdzie będzie na mnie czekał kierowca?

Nasz kierowca będzie czekał na Ciebie w hali przylotów, czy też holu bazy promowej lub innym ustalonym wcześniej miejscu.  W hali przylotów będzie czekał na Ciebie trzymając tabliczkę z Twoim imieniem lub innym oznaczeniem.

Co mam zrobić, jeśli mój lot lub prom jest opóźniony lub odwołany?

Jeśli podasz nr lotu w rezerwacji, wówczas monitorujemy przylot i kierowca będzie na Ciebie czekał. Jeśli Twój lot został odwołany, i wiesz o tym wcześniej musisz nas o tym poinformować.

Gdzie będzie na mnie czekał kierowca?

Nasz kierowca będzie czekał na Ciebie w hali przylotów, czy też holu bazy promowej lub innym ustalonym wcześniej miejscu.  W hali przylotów będzie czekał na Ciebie trzymając tabliczkę z Twoim imieniem lub innym oznaczeniem.

Co mam zrobić, jeśli mój lot lub prom jest opóźniony lub odwołany?

Jeśli podasz nr lotu w rezerwacji, wówczas monitorujemy przylot i kierowca będzie na Ciebie czekał. Jeśli Twój lot został odwołany, i wiesz o tym wcześniej musisz nas o tym poinformować.

Samochody i kierowcy

Jakie typy pojazdów posiadacie?

Sprawdź szczegóły na naszej stronie w zakładce flota. Ponadto, każdy z naszych samochodów jest sprawny, posiada aktualne badanie i przeglądy techniczne oraz ubezpieczenie.

Czy wasi kierowcy są licencjonowani?

Tak, wszyscy nasi kierowcy posiadają odpowiednie licencje związane z przewozem osób.