Jak będzie potwierdzona moja rezerwacja?

Każda rezerwacja przejazdu będzie potwierdzona poprzez email lub telefonicznie. W tym celu prosimy o wpisywanie poprawnych danych kontaktowych.

Jak mogę zapłacić za przejazd?

Akceptujemy płatności gotówką, kartą kredytową lub przelewem na konto, przedpłata w momencie rezerwacji.

Gdzie będzie czekał kierowca, kiedy przybędę?

Nasz kierowca będzie czekał na Państwa w hali przylotów z tabliczką oznaczoną Państwa imieniem lub logiem firmy.

Czy są dodatkowe opłaty lub ukryte koszty?

Nie ma. Podane koszty są cenami brutto i zawierają wszelkie koszty.

Co się dzieje, jeśli mój prom się spóźnia?

Śledzimy wszelkie spóźnienia promów, nasz kierowca będzie na Państwa czekał. Nie ma dodatkowych opłat w przypadku opóźnienia lotu.

 

Wypełnienie formularza zamówienia realizacji usługi, równa się z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby rezerwującej, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.